منتدي الحياه المسيحية
اهلا ومرحبا بيك في منتدي الحياه المسيحيه الجديد
سيسعدنا جدا اذا قمت بالتسجيل معنا في منتدي الحياه المسيحيه الجديد

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTxD1OxGQ2G5trswIPlLWhHIZr2R0-rJyZpS_W8nNOlLzy13us7&t=1
منتدي الحياه المسيحية
اهلا ومرحبا بيك في منتدي الحياه المسيحيه الجديد
سيسعدنا جدا اذا قمت بالتسجيل معنا في منتدي الحياه المسيحيه الجديد

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTxD1OxGQ2G5trswIPlLWhHIZr2R0-rJyZpS_W8nNOlLzy13us7&t=1
منتدي الحياه المسيحية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الحياه المسيحية

يوجد به العديد من المواضيع الروحيه وايضا يوجد المواضيع التي تخص الشباب ويوجد به برامج رائعه

الرئيسيةبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Ououoo10أحدث الصورلوحه تحكم العضوالكتاب المقدسالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عادل نسيم - 5818
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Bar_rightبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Barبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ I_vote_lcap 
مايا - 2555
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Bar_rightبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Barبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ I_vote_lcap 
سلفراز - 1331
ايمان يوسف - 1088
NANA NANA - 982
romany - 765
sameh romany - 594
meko zeko - 510
remonda ramy - 359
Mando_M.G - 358
المواضيع الأخيرة
» منتدى توبنى
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 04, 2013 2:32 pm من طرف ا.كيرلس بشرى

» منهج لخامسة ابتدائى
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالأحد أكتوبر 13, 2013 7:49 am من طرف jano

» افراح الجلجثة
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالجمعة مايو 10, 2013 12:41 pm من طرف عادل نسيم

» كل شم النسيم ونتم طيبين وبخير
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالأحد مايو 05, 2013 5:58 am من طرف عادل نسيم

» عيد قيامة مجيد 2013
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت مايو 04, 2013 5:25 pm من طرف عادل نسيم

» قبل ماتحمله حملك الحبيب
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالأربعاء مايو 01, 2013 8:23 am من طرف عادل نسيم

» درب الصليب
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 30, 2013 2:27 pm من طرف عادل نسيم

» حروف وايات
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 9:03 am من طرف عادل نسيم

» عيد شعانين مبارك للكل
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 6:36 am من طرف عادل نسيم

» صور أجمل إمرأة في العالم ... ملكة جمال الكون 2013
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 4:29 am من طرف مايا

» هو سندك الوحيد
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 4:25 am من طرف مايا

» ما زلت احبك رغم غيابك...
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 4:23 am من طرف مايا

» هل تعلمون ان لكل مرض عير
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 4:19 am من طرف مايا

» الزنجبيل يحميك من السرطان
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 4:17 am من طرف مايا

» الكاْبة التي هي مرض
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 4:16 am من طرف مايا

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 7 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 7 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 106 بتاريخ الخميس أكتوبر 10, 2024 12:49 pm
مواضيع مماثلة
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 386 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو اندرينا فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 15711 مساهمة في هذا المنتدى في 4589 موضوع
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مايا
نائب المدير
مايا

رقم العضويه : 19

بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟   بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 3:11 am

د ميلاد بابا يسوع قرب ماذا سوف نقدم لة من هدايا ؟؟؟؟؟؟

عندما أعرف أن عيد ميلاد أحد أحبائي من الناس إقترب
أبدأ أفكر في الهدية التي
سأعطيه أياها
لأني أحبه و أريد أن أسعده و
أشاركه فرحته
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Ek6DUjZTAau1YDpkY2UgNNJHXlCTsvBJ0

فماذا أعطي للذي أكن له كل الحب ؟ ما الهدية المناسبة له ؟بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ %D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A9+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%85
عندما يحين موعد الميلاد و أقول ليسوع عيد ميلاد سعيد
ماذا سأعطيه هدية
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ 9k=

بدأت أفكر و أفكر و أفكر في أجوبة لهذه الأسئلة فبدأت التفكير في ما هي الهديةبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Question-mark3a

الهدية هي أن تقدم لأحد أحبائك شيء يحبه و بهذا سيفرح بهديتك
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Teethبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Teethبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Teethبابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Teeth

و الذي قد يفرحه أكثر هو أن تعطيه ما طلبه منك كهدية
و الهدية قد تكون رمزية أو حقيقية و حتى أن الرمزية قد تفرح أكثر ...

فبدأت أفكر في هدية ليسوع ... ما الهدية التي يريدها أن أقدمها له ؟
لأن أجمل هدية هي أن تعطي يسوع ما طلبه منك كهدية
فسمعته يقول لي ...
يَا ابْنِي أَعْطِنِي قَلْبَكَ

بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Love_292

نعم ... نعم ...لما لا ... لما لا أقدم قلبي له كهدية
لما لا أصلي هذه الصلاة و أقول له
يا ربي يسوع أقدم لك قلبي هدية لك ...
إقبله يا حبيبي رغم قذارته و نجاسته
طهره يا ربي و إقبل أن تسكن فيه
و أفعل به ما تريد

لأنه مهدا لك ...
.
عندما صليت هذه الصلاة شعرت بفرحة لا توصف
و شعرت أيضا بفرحه ... فعرفت أن هديتي قد قبلها و فرح بها
فيا من تقرأ الموضوع ... هل ستفعل مثلي ؟هتقولة يارب
بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Hhred1
هل ستقدم قلبك كهدية ليسوع في عيد ميلاده ؟
عادل نسيم
المدير العام
عادل نسيم

رقم العضويه : 20

مُساهمةموضوع: رد: بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟   بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالأحد يناير 02, 2011 3:31 pm

شكراً أختي مايا
علي موضوعك الجميل ( بابا يسوع عايز أيه هدية في عيد ميلاده ) أسمحي لي أن أضيف في تقدمتي الي قلبي ... عيني وأذني وفكرى ولساني ويدى ورجلي .. كلي بأكملي من شعر رأسي والي أخمص قدمي ليباركه الرب ببركاته العديده ويوجهني حسبما يريد

romany
الادارة
romany

رقم العضويه : 1

مُساهمةموضوع: رد: بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟   بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالأحد يناير 02, 2011 3:56 pm

موضوع مفيد للغايه شكرا اختي مايا

http://rabalarbab1.3oloum.org
مايا
نائب المدير
مايا

مُساهمةموضوع: رد: بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟   بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالإثنين يناير 03, 2011 11:29 am

magenta]]شكرا جدا اخي المحبوب عادل لمرورك ولاضافتك الرائعه... ليتنا نقدم كل شي بحياتنا لمن هو وحده يستحق ربنا يسوع
ربنا يباركك ويفرح قلبك
وكل عام وانت بخير وسنه جميله وسعيده عليك[/size]
مايا
نائب المدير
مايا

مُساهمةموضوع: رد: بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟   بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟ Emptyالإثنين يناير 03, 2011 11:30 am

magenta]]شكرا جدا اخي المحبوب روماني لمرورك
الرب يباركك ويفرح قلبك
وكل عام وانت بخير وسنه مباركه وجميله عليك وعلى الاسره[/size]

بابا يسوع عايز ايه هديه في عيد ملادك؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لازم اقابل بابا يسوع
» عايز منك هدية
» عايز ارجع ياربى